Gary Hamel – Ce conteaza acum

In: Sales equals business Data: miercuri, noiembrie 12, 2014 Comentarii: 0 Afisari: 3350

Gary Hamel ne reaminteste prin aceasta carte de ce este considerat un expert mondial in strategii de business, dar mai mult decat atat, confirma modul in care s-a auto etichetat: “Profesor ocazional. Renegat de management. Fan al inovarii”.

“Ce conteaza acum” este o pledoarie infocata pentru inovatie, dar nu doar pentru inovarea produselor si serviciilor, ci mai ales pentru reinventarea managementului si chiar a modului de organizare a institutiilor actuale. Folosind exemple reale de organizatii care au reusit inovatii si abordari surprinzatoare ale managementului, precum Morning Star, WL Gore si HCL Enterprise (organizatii bazate pe autoconducere, realizata printr-o inversare reala a piramidei organizationale), Gary Hamel reuseste sa fie extrem de convingator si ridica puternice semne de intrebare referitoare la fiabilitatea organizatiilor actuale, precum si la sansele de supravietuire ale acestora, indiferent ca sunt firme mici, mijlocii, sau chiar corporatii multinationale.

Autorul este un critic dur, dar obiectiv, al situatiei actuale, tocmai pentru ca este un iubitor al sistemului capitalist, motiv pentru care propune salvarea sa prin regandirea premiselor fundamentale pe care se bazeaza capitalismul, organizatiile si viata profesionala in cadrul acestora.

“Daca oamenii din intreaga lume si-au pierdut increderea in afaceri, aceasta s-a intamplat din cauza faptului ca afacerile au abuzat de increderea respectiva”

Pe scurt, o carte plina de idei si sfaturi originale, presarata cu numeroase exemple elocvente, care ridica semne de intrebare referitoare la “Ce conteaza acum” si da mult de gandit despre ce si cum putem face altfel de acum.

 “O companie nu poate crea produse frumoase daca toate disputele sunt castigate de catre contabili. Acest gand mi-a trecut prin minte cu cativa ani in urma, cand am vizitat pentru prima oara magazinul Apple de pe Fifth Avenue, din New York.” (vezi foto – intrarea in magazin). Dezvoltarea acestei idei va invitam sa o aflati parcurgand cartea...


Apple Store
(Source of photo: afterdawn.com)


Make business a better place

Gary Hamel ne reaminteste prin aceasta carte de ce este considerat un expert mondial in strategii de business, dar mai mult decat atat, confirma modul in care s-a auto etichetat: “Profesor ocazional. Renegat de management. Fan al inovarii”.

“Ce conteaza acum” este o pledoarie infocata pentru inovatie, dar nu doar pentru inovarea produselor si serviciilor, ci mai ales pentru reinventarea managementului si chiar a modului de organizare a institutiilor actuale. Folosind exemple reale de organizatii care au reusit inovatii si abordari surprinzatoare ale managementului, precum Morning Star, WL Gore si HCL Enterprise (organizatii bazate pe autoconducere, realizata printr-o inversare reala a piramidei organizationale), Gary Hamel reuseste sa fie extrem de convingator si ridica puternice semne de intrebare referitoare la fiabilitatea organizatiilor actuale, precum si la sansele de supravietuire ale acestora, indiferent ca sunt firme mici, mijlocii, sau chiar corporatii multinationale.

Autorul este un critic dur, dar obiectiv, al situatiei actuale, tocmai pentru ca este un iubitor al sistemului capitalist, motiv pentru care propune salvarea sa prin regandirea premiselor fundamentale pe care se bazeaza capitalismul, organizatiile si viata profesionala in cadrul acestora.

“Daca oamenii din intreaga lume si-au pierdut increderea in afaceri, aceasta s-a intamplat din cauza faptului ca afacerile au abuzat de increderea respectiva”

Pe scurt, o carte plina de idei si sfaturi originale, presarata cu numeroase exemple elocvente, care ridica semne de intrebare referitoare la “Ce conteaza acum” si da mult de gandit despre ce si cum putem face altfel de acum.

 “O companie nu poate crea produse frumoase daca toate disputele sunt castigate de catre contabili. Acest gand mi-a trecut prin minte cu cativa ani in urma, cand am vizitat pentru prima oara magazinul Apple de pe Fifth Avenue, din New York.” (vezi foto – intrarea in magazin). Dezvoltarea acestei idei va invitam sa o aflati parcurgand cartea...


Apple Store
(Source of photo: afterdawn.com)


Make business a better place

Comentarii

Adauga un comentariu