Sales equals business

Articole recente

Cum sa devii vedeta companiei

In: Sales equals business Data: duminică, martie 1, 2015 Comentarii: 0 Afisari: 4198

     
      Pentru ca e weekend, haideti sa ne distram putin cu un site original si creativ: http://atrixnet.com/bs-generator.html

      Acest site combina cuvinte “profesionale” si obtine expresii interesante compuse din cuvinte puternice si rezonante, dar care impreuna inseamna aproape nimic.

Citeste mai departe

Gary Hamel – Ce conteaza acum

In: Sales equals business Data: miercuri, noiembrie 12, 2014 Comentarii: 0 Afisari: 3760

Gary Hamel ne reaminteste prin aceasta carte de ce este considerat un expert mondial in strategii de business, dar mai mult decat atat, confirma modul in care s-a auto etichetat: “Profesor ocazional. Renegat de management. Fan al inovarii”.

“Ce conteaza acum” este o pledoarie infocata pentru inovatie, dar nu doar pentru inovarea produselor si serviciilor, ci mai ales pentru reinventarea managementului si chiar a modului de organizare a institutiilor actuale. Folosind exemple reale de organizatii care au reusit inovatii si abordari surprinzatoare ale managementului, precum Morning Star, WL Gore si HCL Enterprise (organizatii bazate pe autoconducere, realizata printr-o inversare reala a piramidei organizationale), Gary Hamel reuseste sa fie extrem de convingator si ridica puternice semne de intrebare referitoare la fiabilitatea organizatiilor actuale, precum si la sansele de supravietuire ale acestora, indiferent ca sunt firme mici, mijlocii, sau chiar corporatii multinationale.

Autorul este un critic dur, dar obiectiv, al situatiei actuale, tocmai pentru ca este un iubitor al sistemului capitalist, motiv pentru care propune salvarea sa prin regandirea premiselor fundamentale pe care se bazeaza capitalismul, organizatiile si viata profesionala in cadrul acestora.

“Daca oamenii din intreaga lume si-au pierdut increderea in afaceri, aceasta s-a intamplat din cauza faptului ca afacerile au abuzat de increderea respectiva”

Pe scurt, o carte plina de idei si sfaturi originale, presarata cu numeroase exemple elocvente, care ridica semne de intrebare referitoare la “Ce conteaza acum” si da mult de gandit despre ce si cum putem face altfel de acum.

 “O companie nu poate crea produse frumoase daca toate disputele sunt castigate de catre contabili. Acest gand mi-a trecut prin minte cu cativa ani in urma, cand am vizitat pentru prima oara magazinul Apple de pe Fifth Avenue, din New York.” (vezi foto – intrarea in magazin). Dezvoltarea acestei idei va invitam sa o aflati parcurgand cartea...


Apple Store
(Source of photo: afterdawn.com)


Make business a better place

Citeste mai departe

Peter Drucker despre oamenii puternici

In: Sales equals business Data: sâmbătă, septembrie 13, 2014 Comentarii: 0 Afisari: 3590


Make business a better place!

Citeste mai departe

Arthur Demoulas – Market Basket community win

In: Sales equals business Data: sâmbătă, august 30, 2014 Comentarii: 0 Afisari: 2326


      A perfect example of creating community within your business.


      Executive Management should take a look and see that taking care of your people and acknowledging their accomplishments is not just a fairy tale.


      Please read the entire story below:


      http://mashable.com/2014/08/28/market-basket/



Make business a better place

Citeste mai departe

Innovation is saying no to a thousand things

In: Sales equals business Data: miercuri, august 20, 2014 Comentarii: 0 Afisari: 2203

Make business a better place

Citeste mai departe

5 moduri de a-ti dezamagi clientul

In: Sales equals business Data: miercuri, august 20, 2014 Comentarii: 0 Afisari: 3923

      1. Asuma-ti mai mult decat poti livra

 

 Un vanzator de nivel cel putin mediu incepe o discutie cu un potential client prin obtinerea a cat mai multe informatii cu privire la necesitatile acestuia. Constient fiind sau ignorand realitatea, o parte dintre acestia promit produse ori servicii pe care compania nu le poate furniza. Acesta este unul dintre aspectele care vor duce la pierderea afacerii inainte de a incepe.

 

      2. Incearca sa pari mai destept decat el

 

 Chiar daca au existat timpuri in care vanzatorul detinea pozitia de putere prin detinerea celor mai multe informatii despre un produs sau serviciu, acele zile sunt de mult apuse, iar clientii acum detin aceleasi sau mai multe informatii decat vanzatorul. Prin urmare ar trebui sa acceptam o pozitie de egalitate in privinta informatiilor si sa ne respectam clientii pentru ca ei reprezinta partenerii, nu inamicii. De multe ori clientii nostrii pot avea lectii importante pentru noi.

 

      3. Sa nu stii cum sa justifici pretul

 

 Cateodata, jucatori importanti pe piata angajeaza oameni cu o foarte redusa experienta pentru a se ocupa de client cheie. Chiar daca promovarea tinerilor este o activitate recomandata, punerea lor in pozitia de negociere a preturilor cu oponenti care au o experienta vasta, poate duce la un dezastru pentru afacerea voastra. In primul rand daca respectivul nu poate intelege baza ofertei voastre, exista posibilitatea sa se simta amagit, iar in al doilea rand daca va simti slabiciunea ar putea solicita un pret mai mic, atata timp cat nu puteti explica motivul pentru care ar trebui sa plateasca pretul cerut.

 

       4. Fii doar un funizor, nu si un partener

 

 Acest fapt a fost simtit de catre oricine care a lucrat intr-o companie de distributie. Cei mai multi furnizori ai distribuitorilor nu ii percep pe acestia ca fiind parteneri. Vor doar ca distribuitorii sa cumpere cat mai mult fara sa solicite niciun suport. Toti furnizorii unui distribuitor ar trebui sa se gandeasca la acesta ca reprezentand resurse in plus pentru afacerea lor. Acestia reprezinta  compania voastra in piata, astfel incat ar trebui sa le acordati suport si sa le oferiti uneltele necesare.

 

      5. Refuza-i oportunitatea de a deveni clientul tau

 

 Suna stupid?! De cate ori ati auzit din partea reprezentatilor vostri (de vanzari) motivul pentru care un potential client nu va cumpara produsul sau serviciul vostru? De ce nu expune motivele pentru care acesta ar trebui sa-l cumpere? Daca reprezentantii vostri sunt siguri ca nu vand un produs bun sau ca oamenii nu vor plati pentru serviciul oferit,atunci afacerea voastra este in dificultate. Ofera-i clientului sansa sa te refuze! Daca potentialii clienti sunt interesati de produsele si serviciile voastre si ajung la voi, scutindu-va de efortul de a-i cauta, nu lasati pe nimeni din organizatia voastra sa-i ignore, considerand ca un singur client, cu potential redus, nu va face diferenta. Ii veti trimite direct in bratele unuia dintre competitorii vostri, care le va furniza ce au nevoie. E posibil ca acum sa nu fie o vanzare foarte profitabila, dar tocmai ce ati ajutat un competitor sa mai castige un procent din piata. O piata pe care dealtfel va mentineti cu multe eforturi.

 

 

 Aflati in postura de clienti, ati avut ocazia sa “beneficiati” de un tratament similar? 



Make business a better place

Citeste mai departe

Showing 1 - 6 of 11 items