Articolul 14. POLITICA DE RETUR

Bunurile si Serviciile livrate se pot returna in urmatoarele cazuri:

- S-au livrat alte Bunuri si Servicii decat cele comandate: In vederea returnarii si inlocuirii Bunurilor si Serviciilor livrate cu cele comandate, trebuie sa ne anuntati in scris cel mai scurt timp posibil, prin transmiterea unui e-mail la adresa comenzi@traget.ro. Costurile de transport aferente returnarii, respectiv a livrarii corecte, vor fi suportate de catre Traget.
- S-au livrat Bunuri si Servicii care prezinta deteriorari vizibile: In acest caz aveti dreptul sa refuzati produsul; in acest caz va rugam sa ne anuntati in scris in termen de cel mult 24 de ore de la receptionarea comenzii prin transmiterea unui e-mail la adresa comenzi@traget.ro, urmand sa va trimitem un alt produs (acelasi cod cu cel pe care l-ati comandat initial), iar termenul de livrare se va extinde corespunzator cu timpul necesar pentru procesarea unei comenzi noi.
- Cazul denuntarii unilaterale a contractului: Conform Ordonantei nr.34/2014 (11.06.2014) privind regimul juridic al contractelor la distanta (inclusiv modificari ulterioare):
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Conditiile denuntarii unilaterale a contractului se aplica doar consumatorilor persoane fizice.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile este aplicabila doar Bunurilor si Serviciilor achizitionate prin intermediul magazinului virtual traget.ro, iar acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: in ambalajul original, sigilate, neutilizate, cu toate accesoriile, cu toate etichetele intacte. In acest caz cheltuielile ocazionate de transportul necesar in vederea returnarii vor fi suportate de Cumparator, iar Vanzatorul va rambursa contravaloarea comenzii sau a produselor returnate (in cazul comenzilor returnate partial) in cel mult 14 de zile de la primirea produselor.

Pentru rambursarea sumelor este necesar sa completati formularul de retur cu codul IBAN al contului in care doriti sa se efectueze plata si sa ni-l transmiteti pe e-mail la adresa precizata in Politica de retur. Precizam ca platile se pot efectua doar in conturi bancare din Romania, din acest motiv nu se vor rambursa sume in conturi bancare din afara Romaniei, in monede virtuale sau in conturi apartinand diverselor aplicatii de plati online (Revolut, Monese, Curve, Paysera, Transferwise, Volt, etc).

In caz ca produsele comandate si returnate au fost folosite sau prezinta defectele urmatoare:
- deteriorate, murdare, zgariate, taiate, cu urme de lovituri sau crapate
- urme de lichide
- lipsuri cantitative, lipsa ambalajului original
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru a le readuce la stadiul initial (in caz ca mai este posibil) sau vom reexpedia produsul catre Cumparator, caz in care cheltuielile de transport necesare vor fi suportate de Cumparator.
Acesta clauza se aplica in conformitate cu Ordonanta de Guvern nr. nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din site-ul traget.ro folosind tehnici de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Guvern nr. 130/2000, art.2 alineatele 1 si 2.

In conformitate cu cele prevazute in O.G. 130/2000 art.10, nu pot fi denuntate unilateral de catre Cumparator urmatoarele tipuri de contracte:
- contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 14 zile lucratoare prevazut anterior
- contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
- contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
In nicio situatie nu pot fi returnate produse care au fost folosite sau ale caror ambalaje au fost desfacute. Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie sigilate, neutilizate - starea acestora trebuie sa fie la fel ca la receptionarea lor, inclusiv cu ambalaje mentinute intacte.

De asemenea, nu se primesc la retur urmatoarele produse:
- Produse achizitionate in baza unei comenzi speciale
- Produse la metru, taiate, decupate;
- Vopsea mixata colorata in baza unei comenzi;
- Produse deteriorate neacoperite de garantie sau a caror deteriorare nu este acoperita de garantie.

Cererile de returnare se vor solutiona in termen de 14 de zile de la data primirii Formularului de retur cu toate campurile completate, transmis pe e-mail la adresa comenzi@traget.ro.
Formularul de retur poate fi descarcat de mai jos, la finalul acestei pagini.
Ulterior veti primi pe e-mail (la adresa pe care ati completat-o in comanda) raspunsul nostru, care va include si adresa la care va trebui sa fie livrate produsele in cazul ca returul indeplineste conditiile de mai sus. Dupa transmiterea cererii de retur, Cumparatorul are la dispozitie 14 zile pentru a trimite inapoi produsele.

Deoarece fiecare comanda se livreaza la adresa specificata de client in comanda, coletele returnate trebuie deasemenea sa fie livrate efectiv la adresa pe care o mentionam: nu se considera colet livrat atunci cand la depozit primim o notificare de la Posta Romana sau alt transportator care ne solicita sa ne deplasam la unul dintre punctele lor de lucru pentru a ridica coletul pe care l-a returnat Cumparatorul.

Nelamuriri sau reclamatii
In cazurile in care doriti sa primiti informatii suplimentare despre Bunurile si Serviciile comandate de dumneavoastra si livrate de traget.ro, aveti neclaritati sau chiar nemultumiri cu privire la aceste produse sau chiar cu privire la colaborarea cu traget.ro, va rugam sa ne transmiteti un e-mail in acest sens pe adresa comenzi@traget.ro, in care sa ne comunicati cat mai multe detalii. Pentru a putea procesa in timp util solicitarea sau reclamatia dumneavoastra este necesar sa ne transmiteti in primul rand urmatoarele informatii, dar fara a va limita la acestea: numele complet pe care l-ati trecut in comanda, seria comenzii, data efectuarii comenzii, data si metoda livrarii.

Conform prevederilor Regulamentului nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor in materie de consum, consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor rezultate din tranzactiile online pot accesa acest link.

Descarca Formularul de Retur Traget