Folie parchet Multiprotec 1000 pentru incalzire in pardoseala

Multiprotec-1000

Nou

•   Folie parchet speciala de izolare Multiprotec 1000 cu rezistenta termica foarte scazuta, care confera cea mai ridicata eficienta a sistemului de incalzire prin pardoseala.
•   Disponibila sub forma de rola cu grosimea de 1.5 mm, latimea de 1 m si lungimea de 8 m.

Detalii

207,90 lei cu TVA

-10%

231,00 lei

Informatii

Folie parchet Multiprotec 1000 pentru incalzire in pardoseala

•   Folie parchet Multiprotec 1000 produsa special pentru amenajari cu sistem de incalzire prin pardoseala, avand un coeficient de rezistenta termica R foarte scazut, doar 0.006 [m2 * K/ W].
•   Izolator utilizat pentru incaperi cu sistem de incalzire prin pardoseala, poate fi aplicat sub orice tip de pardoseala, inclusiv tarchet, LVT, SPC, parchet clasic din lemn masiv, linoleum sau alte tipuri de pardoseala din PVC.

•   Realizata din material cu densitatea ridicata - 1000 kg/mc (poliuretan cu rigidizare minerala si folie de aluminiu), care asigura o rezistenta foarte buna la comprimare, in conditiile unei grosimi foarte reduse a foliei (1.5 mm).
•   Izolatorul Multiprotec 1000 se va monta cu partea fara folie de aluminiu in jos, pentru a prelua neregularitatile sapei, iar partea cu folie de aluminiu in sus, pentru ca pe aceasta parte veti lipi ulterior banda adeziva Alu-Tape cu care veti asigura continuitatea barierei anti-condens. In plus, prin montajul Multiprotec 1000 cu folia de aluminiu in jos riscati ca aceasta sa fie perforata de unele asperitati mai pronuntate, ceea ce ar putea permite patrunderea condensului.

•   Structura si densitatea foliei permit atenuarea unor neregularitati punctuale ale sapei de pana la 1.2 mm.
•   Structura si densitatea foliei o recomanda pentru utilizarea in incaperi cu trafic ridicat datorita coeficientului ridicat de rezistenta la comprimare CS - 280 kPa (altfel spus aproximativ 28550 kgf/mp, aceasta este presiunea care va provoca o comprimare a foliei de pana la 0.5 mm).

•   Multiprotec 1000 creste in mod semnificativ confortul acustic, deoarece atenueaza foarte mult zgomotul produs de mersul pe parchet - coeficient RWS (Reflected Walking Sound) de doar 22%.
Coeficient de reducere a zgomotului reflectat
•   2 in 1 - bariera de vapori Aquastop integrata (reprezentata de folia de aluminiu). Adecvata pentru suprafete minerale suport de sub pardoseala, spre exemplu sapa sau beton.
Bariera de vapori AQUASTOP
   IMPORTANT: Majoritatea producatorilor de podele nu acorda garantie daca nu este instalata si o bariera de vapori!
•   Mai multe detalii si caracteristici tehnice ale acestui produs veti regasi descarcand fisa tehnica atasata mai jos.

Tips and Tricks:

•   In cazul incalzirii prin pardoseala, coeficientul de rezistenta termic al intregului sistem de pardoseala trebuie sa nu depaseasca valoarea de 0.15 [m2 * K/ W]. In cazul sistemelor de racire in pardoseala se recomanda ca rezistenta termica a pardoselii (parchet + folie) sa nu depaseasca 0.10 [m2 * K/ W]. Aceste valori limita au fost stabilite de EPLF (Asociatia Producatorilor Europeni de Pardoseli Laminate) in urma a numeroase teste standardizate. Detalii despre coeficientul de rezistenta termica R puteti regasi in ultima editie a Buletinului Tehnic emis de EPLF, pe care-l puteti descarca de aici.

Spre exemplu, rezistenta termica a parchetului clasic din lemn masiv de 20 mm (cazul cel mai dificil) este de 0.13 [m2 * K/ W]. Deci in acest caz va trebui sa alegeti un izolator cu rezistenta termica mai mica de 0.02 [m2 * K/ W], criteriu pe care izolatorul Multiprotec 1000 il indeplineste cu usurinta.

    Va oferim consultanta gratuita pentru alegerea izolatorului adecvat in functie de caracteristicile tehnice ale suprafetei suport si parchetului.

    Cum puteti beneficia de aceasta consultanta gratuita?
    Simplu: dati click pe tab-ul Scrieti o recenzie.

   Dupa ce ati accesat acest tab, mai trebuie doar sa scrieti un comentariu cu intrebarile si detaliile referitoare la acest produs pe care doriti sa le clarificati.
   Veti primi raspunsul tot in campurile cu comentariile produsului, sau in scris la adresa de e-mail pe care ne-o veti comunica.


Comanda aici

Te-ar mai putea interesa si...

Recenzii

Nota 
Adrian 2024-08-26

Perfect

Livrare super rapida și magazin serios pentru un produs de calitate

Nota 
Echipa Traget 2024-06-18

Raspuns Traget pentru Dabu Florin

Mai intai se monteaza folia in toata incaperea, se aplica banda adeziva aluminizata la imbinari dintre role si la imbinarea perimetrala dintre folie si perete pentru a asigura continuitatea barierei anti-condens pe toata suprafata, apoi se monteaza parchetul transversal, adica placile de parchet sa fie perpendiculare pe directia rolelor de folie Multiprotec. Acest mod de montaj este cel recomandat de producator, dupa cum este aratat si in imaginile produsului. Folia poate fi calcata deoarece prezinta un coeficient ridicat de rezistenta la comprimare CS = 280 kPa - altfel spus aproximativ 28550 kgf/mp, aceasta este presiunea care va provoca o comprimare a foliei de pana la 0.5 mm, doar sa aveti grija sa nu perforati bariera de vapori inclusa, adica folia de aluminiu.

Nota 
Dabu Florin 2024-06-12

Montaj folie

Buna ziua. Cum este indicat sa se faca montajul per camera? Se intinde mai intai folia pe toata suprafata incaperii, dupa care se trece la montajul parchetului sau se intinde folie si se monteaza parchet peste progresiv pana la suprafata totala? Intreb acest lucru gandindu-ma ca poate nu este recomandat sa fie foarte foarte calcata in picioare folia montata in toata camera in timp ce se aseaza parchetul peste. Multumesc anticipat pt raspuns!

Nota 
Costel 2024-05-22

Recomand foarte calitativa

Sunt foarte multumit recomand cu incredere

Nota 
Echipa Traget 2024-04-08

Raspuns Traget pentru Badea Catalin

Pentru 64 mp aveti nevoie de 8 role Folie Multiprotec 1000. O banda adeziva aluminizata Alu-Tape are 25m, e posibil sa nu va ajunga 2 role (mai ales ca trebuie sa o aplicati si perimetral), e preferabil sa luati 3.

Nota 
Badea Cătălin 2024-04-06

Bună ziua.

Am nevoie de 8 role de folie pt 64 m2 și probabil 2 sau 3 benzi, nu stiu cati metri are o banda

Nota 
Ovidiu D 2023-05-09

Produse calitative la preturi bune

Produsul a ajuns repede si intact, este calitativ n-am avut probleme cu el

Nota 
Bogdan Albu 2023-05-01

Buna

Printre cele mai bune folii pentru încălzire plus parchet.

Nota 
Tony D. 2023-04-18

Super Ok

Material Ok, pret bun, rapididate in expeditie.
Recomand.

Nota 
Echipa Traget 2023-03-20

Raspuns Traget pentru Vladut M

Pentru suprafata de 85 mp va sunt necesare 11 role de folie Multiprotec 1000. Pierderile sunt aproape inexistente deoarece puteti decupa, apoi adauga si lipi orice bucata ramasa cu ajutorul benzii adezive aluminizate Arbiton Alu-Tape:

https://traget.ro/ro/izolatii-pentru-parchet/3174-banda-adeziva-arbiton-alu-tape.html

Nota 
Vladut M 2023-03-18

MP necesari pentru 85mp

Buna seara. Imi spuneti va rog cate cutii trebuie sa comand la dvs pt o suprafata de 85mp? Cu tot cu pierderi. Multumesc

Nota 
Echipa Traget 2023-02-27

Raspuns Traget pentru Lucian

Asa e, folia Multiprotec are o banda adeziva pe una dintre laturile de 8 m (poate fi vazuta in imaginile produsului). Pentru un calcul exact ar trebui sa stim care sunt perimetrele camerelor, dar avand in vedere suprafata estimam ca vor fi suficiente 3 role de banda adeziva Arbiton Alu-Tape.

Nota 
Lucian 2023-02-26

Cantitate

Buna ziua, la un apartament de 65 mp, cate role ar fi necesare? Am înțeles bine că rola are adeziv și se lipește de cea de lângă prin adezivul propriu? In cazul asta, cam cat alu-tape ar trebui pt îmbinările cap la cap și la perete? Mulțumesc.

Nota 
Echipa Traget 2023-02-13

Raspuns Traget pentru Mihai

Producatorul nu recomanda aplicarea foliei Multiprotec alaturi de covorase de incalzire electrice.

Nota 
Mihai 2023-02-11

Ce fel de folie sa folosesc pt încălzirea cu covoraș electric su

Salut. Poți să-mi spui dacă folia multiprotec 1000 este compatibila cu covorașul pt încălzire electric de la magnum instal care se pune sub parchet? Mulțumesc.

Nota 
Echipa Traget 2023-01-10

Raspuns Traget pentru Claudiu

Pentru 105 mp aveti nevoie de 14 role de folie Multiprotec 1000 si aproximativ 4 role banda adeziva Arbiton Alu-Tape. Eventual puteti lua 5 role ca sa fiti sigur ca va ajunge. Este o banda aluminizata pentru a permite un transfer termic foarte bun, dar ce va ramane poate fi utilizat oricum la fel ca orice alta banda adeziva.

Nota 
Claudiu 2023-01-09

Arbiton multiprotec 1000

Buna ziua! Cata folie ar trebui sa cumpar ptr o suprafata masurata de 105 mp? Si cate role de banda am nevoie?

Nota 
Ardiel R 2022-12-13

Excelent

Un produs foarte bun la un preț bun și livrarea a fost foarte rapidă.

Nota 
Echipa Traget 2022-12-05

Raspuns Traget pentru Robert Kostyan

Pentru suprafata de 45 mp sunt necesare 6 role de folie Multiprotec 1000 (o rola are 8 mp).

Nota 
Robert Kostyan 2022-12-02

Parchet 10 mm/suprafata 45 de mp

Buna ziua, pentru o suprafta de aproximativ 45 de mp, de cate role as avea nevoie ? Totodata parchetul laminat de 10 mm este ideal pentru incalzirea in pardoseala (tip Rehau). Va multumesc,

Nota 
Echipa Traget 2022-11-28

Raspuns Traget pentru Dan Bozaciuc

Folia Multiprotec 1000 se monteaza imediat sub parchet, deasupra sapei in care este montat sistemul de incalzire in pardoseala. Rolul ei este de a transmite caldura si a proteja atat sapa, cat si parchetul.
In cazul dumneavoastra este o alta situatie, dar din cate stim despre folia film carbon Magnum, aceasta se monteaza imediat sub parchet, deci nu este necesara si instalarea de folie parchet, dar cel mai bine verificati fisa tehnica a produsului respectiv si intrebati comerciantul care va furnizeaza aceasta folie.

Nota 
Echipa Traget 2022-11-25

Raspuns Traget pentru Adrian

O rola de folie Multiprotec 1000 are 8 mp, deci pentru suprafata de 47 sunt necesare 6 role.
Acum produsul este in stoc, comenzile lansate pana la ora 12 se expediaza in aceeasi zi si se livreaza la destinatar cu Cargus dupa 1 – 2 zile lucratoare.
Referitor la costul comenzii, acesta vi se va afisa atunci cand introduceti produsele in cos si depinde de preturile afisate pe site in momentul cand va decideti sa lansati comanda.

Nota 
ADRIAN 2022-11-24

NECESAR FOLIE SI TIMP DE FURNIZARE

Buna ziua.Pentru o suprafata de 47 mp care ar fi necesarul de folie ,cat ar costa necesarul de folie si in cat timp se poate livra in Cluj Napoca. Multumesc

Nota 
Dan Bozaciuc 2022-11-24

Rugaminte /informare

Buna ziua .
Va rog sa-mi comunicati daca ordinea de montare a parchetului cu incalzire in pardoseala este corecta : 1.sapa - 2.sapa autonivelanta -3.folie Multiprotec 1000 - 4.inst. de incalzire electrica ( Folie film carbon Magnum ) - 5.parchet laminat .
Va multumesc . O zi excelenta !

Nota 
Liviu M 2022-11-02

Calitate, profesionalism și promptitudine

Folie de cea mai buna calitate, la cel mai bun preț din România.
Felicitări echipei pentru profesionalismul de care dau dovadă și promptitudinea în expediere.

Nota 
Razvan Banu 2022-11-02

Calitate si reactie de nota 10!

Multumesc pentru livrarea prompta si calitatea serviciilor!

Nota 
Bujor Alexandru 2022-11-02

Foarte mulțumit

Promptitudine și colaborare perfecta !
Recomand cu încredere !

Folia a fost comandata astăzi, și a doua zi a ajuns.

Nota 
Echipa Traget 2022-10-24

Raspuns Traget pentru Ovidiu

Sub un parchet SPC se pot aplica cu succes ambele produse. Din punct de vedere al rezistentei termice, un rezultat mai bun puteti obtine cu folia Multiprotec 1000, care are o rezistenta termica de doar 0.006 [m2 * K/ W], adica mai scazuta decat cea a foliei Multiprotec Vinyl Click - 0.008 [m2 * K/ W].

Nota 
Ovidiu 2022-10-22

SPC

Pentru un parchet de tip SPC , care folie e mai potrivita ? Multiprotect 1000 sau Multiprotect vinyl click

Nota 
Adrian D 2022-10-14

recomand

caldura trece prin folia asta si camera se incazleste. recomand ptr incalzire in pardoseala, investitie necesara

foliile clasice deobicei sunt termoREZISTENTE nu termoCONDUCTOARE, cum e cea de la traget

Nota 
Echipa Traget 2022-08-30

Raspuns Traget pentru Huiban Ionut

Pentru aceasta suprafata va sunt necesare 19 role de folie Multiprotec 1000 si 7 benzi adezive aluminizate Alu-Tape.

Nota 
Huiban Ionut 2022-08-29

Info banda Alu-Tape

Buna ziua!
Am rugămintea sa-mi spuneti pentru 151 mp de parchet, de cate role de folie am nevoie și de cate role banda adezivă Arbiton Alu-Tape?
Mulțumesc frumos!

Nota 
Echipa Traget 2022-08-19

Raspuns Traget pentru Tanase

Folia Multiprotec 1000 are banda adeziva inclusa pe una dintre laturile de 8m, deci banda adeziva Alu-Tape va fi necesara doar pentru celelalte laturi si pentru lipirea perimetrala a foliei pe perete. Acesta este acelasi produs cu folia Multiprotec 1000 3 in 1, este doar o diferenta de denumire comerciala prezentata pe diverse site-uri.

  • 1 din 1 persoane au considerat această recenzie utilă.
Nota 
Tanase 2022-08-18

Folie

Bună ziua!
Pentru folia Multiprotec 1000 mai este nevoie de banda de lipire sau are sistem de lipire pe lateral?
Și este vreo diferența fata de Multiprotec 1000 3 în1 sau este aceeași folie?

  • 1 din 1 persoane au considerat această recenzie utilă.
Nota 
Vida I 2022-07-01

Perfect!

Folie foarte buna! Servicii comeciant excelente! Recomand!

  • 1 din 1 persoane au considerat această recenzie utilă.
Nota 
Gabriel 2022-06-28

Folie

După lungi căutări am găsit aceasta pagina care avea cel mai ieftin preț. Folia se simte de foarte buna calitate dar trebuie sa curățatul foarte bine suprafața ca se simte materialul restant oricât de mic este. Ce este de apreciat este echipa traget care răspund foarte rapid. Au acceptat un retur care a trecut de 15 zile și au virat banii in cont neașteptat de repede. Recomand.

Nota 
Raluca 2022-06-20

Livrare rapida

Livrare rapida, confirmare telefonica.
Pretul este bun.
Sper sa se ridice la nivelul asteptarilor aceasta folie.

Nota 
Echipa Traget 2022-05-09

Raspuns Traget pentru Petrut V.

Folia Multiprotec 1000 se aplica direct peste sapa, nu trebuie sa mai puneti altceva intre sapa si folia Multiprotec.
Pentru 90 mp de parchet sunt necesare 12 role de folie Multiprotec 1000 si 4 role de banda adeziva Arbiton Alu-Tape.

Nota 
Petrut V 2022-05-07

Folie multiprotect 1000

Buna,
Parchetul este destinat incalzirii in pardoseala, peste sapa mai este necesar sa pun ceva sau doar folia multiprotect 1000? Am 90 mp cata folie ar fi nevoie si cate role de banda adeziva? Alte lucruri daca ar mai fi nevoie? Multumesc

Nota 
andrei 2022-03-23

a venit foarte repede, merge foarte bine

inainte aveam folie normala si nu se incalzeaza deloc (multumim dezvoltator). acum se incalzeste cam ca la gresie

e foarte usor de montat

Nota 
Iosif lazar 2022-02-13

Minunata!

A venit la timp

Nota 
Alexandru V 2021-12-28

Top!

Cea mai buna solutie pentru incalzirea in pardoseala! Usor de instalat, vine cu banda gata montata pe laterale. Folie antivapori, se intinde instant. Rezistenta termica a foliei este cea mai mica dintre toate pe care le-am gasit pe net: 0.006. Am folosit parchet clasa 33 AC5 (pentru spatii comerciale) dar cu folia asta zici ca e gresie: se aseaza perfect si se simte cald la atingere. Nu mai zic ca pretul e cel mai avantajos, fata de alti retaileri. Recomand cu incredere.

Nota 
Bogdan 2021-12-10

F ok

F ok livrarea

Nota 
Echipa Traget 2021-12-10

Raspuns Traget pentru Marius Juncan

In cazul sistemelor de racire in pardoseala, se recomanda ca rezistenta termica a pardoselii (parchet + folie) sa nu depaseasca 0.10 [m2 * K/ W]. Aceasta valoare limita a fost stabilita de EPLF (Asociatia Producatorilor Europeni de Pardoseli Laminate) in urma a numeroase teste standardizate.
Avand in vedere ca rezistenta termica a foliei Multiprotec 1000 este de 0.006 [m2 * K/ W]., ramane sa verificati rezistenta termica a parchetului, in cazul dumneavoastra ar trebui sa fie un parchet cu rezistenta termica de cel mult 0.09 [m2 * K/ W].

Nota 
Marius Juncan 2021-12-10

racire in pardoseala

Daca pe langa incalzirea in pardoseala se face si racirea in pardoseala. Este OK aceasta folie?

Nota 
Cristian P 2021-11-03

Calitate , recomand !

Produsele de calitate , foarte mulțumit !
Recomand achiziție de la ei !

Nota 
Echipa Traget 2021-10-05

Raspuns Traget pentru Simion

Montarea foliei Multiprotec este necesara pentru orice parchet aplicat peste sisteme de incalzire in pardoseala.
Din informatiile pe care le avem despre parchetul SPC - Arbiton cu folie de 0.55mm pe verso, producatorul Decora recomanda montarea impreuna cu o folie Multiprotec, dar nu putem sti daca parchetul dumneavoastra face exceptie de la aceasta recomandare.
Deoarece nu comercializam parchet SPC, nu avem suficiente informatii despre acest tip de produs, preferabil este sa solicitati aceste informatii comerciantului parchetului respectiv sau sa cautati aceste informatii pe site-ul producatorului.

Nota 
Simion 2021-10-04

Parchet SPC

Buna ziua,
In cazul unui parchet SPC care are lipita pe spate o folie de 0.5 mm, se mai impune adaugarea acestei folii Multiprotec 1000 ?
Mentionez ca sapa este normala, elicopterizata, destul de dreapta.
Multumesc pentru un raspuns sincer si competent din partea unui specialist.

Nota 
Echipa Traget 2021-09-28

Raspuns Traget pentru Carmen

Folia Multiprotec 1000 poate fi aplicata sub orice tip de pardoseala, inclusiv diverse tipuri de pardoseala din PVC.

Nota 
Carmen 2021-09-27

INCALZIRE IN PARDOSEA

Buna ziua ,
ma intereseaza daca aceasta folie merge si la parchet vinil de 5 mm.

Nota 
Liviu C 2021-09-19

calitate la un pret bun

din ce am studiat pare a fi cea mai buna solutie pt incalzirea in pardoseala la un pret accesibil, livrare rapida cu apel telefonic pt confirmare comanda, recomand atat produsul cat si magazinul

Nota 
Gabriel 2021-09-08

Foarte multumit

Este o folie de calitate, mai scumpa dar isi merita banii. Am dat pe pardoseala incalzit si o sapa suto nivelanta, dupa care am pus folia si un parchet de 8mm special pentru incalzirea in pardoseala, zici ca am pus ceramica pe jos, este foarte bine izolata fonic si sunt sigur ca la iarna isi va face treaba foarte bine in ceea ce priveste transferul termic. Multumesc pentru sfaturi si promtitudine!!!

Nota 
Liviu C 2021-09-03

calitate la un pret bun

din ce am studiat pare a fi cea mai buna solutie pt incalzirea in pardoseala la un pret accesibil, livrare rapida cu apel telefonic pt confirmare comanda, recomand atat produsul cat si magazinul

Nota 
Echipa Traget 2021-08-30

Raspuns Traget pentru Dia

Pentru suprafata de 60 mp veti avea nevoie de 8 role de folie Multiprotec 1000.
Aceasta folie poate fi montata impreuna cu parchetul pe care l-ati achizitionat, deoarece are un coeficient de rezistenta termica de doar 0.006 [m2 * K/ W]). Aceasta inseamna ca rezistenta termica totala (a ansamblului parchet + folie Multiprotec 1000) va fi de 0.081 [m2 * K/ W]), deci mult sub limita maxima de 0.15 [m2 * K/ W]) recomandata de EPLF (Asociatia Producatorilor Europeni de Pardoseli Laminate).

Nota 
Dia 2021-08-30

Folie multiprotect 1000 pt un ap de aprox 55-60 mp

Buna ziua. Cate role de Folie Multiprotect 1000 sunt necesare pt un apartament de aprox 55-60 mp utili? Am cumparat un parchet laminat de 10 mm, marca Good Home, iar pe pachet scrie un coeficient mai mare sau egal cu 0,075 W/mk. Va rog sa imi spuneti daca aceasta Folie e sau nu potrivita, si daca nu, sa imi spuneti care ar fi recomandata. Multumesc

Nota 
Cojocaru Marin 2021-07-24

Folie parchet Multiprotec 1000 pentru incalzire in pardoseala

Cea mai buna de pe piata

Nota 
George Zmfiresscu 2021-07-16

Super bun

s-a livrat foarte repede si baietii l-au montat usor. Au testat apoi cu aparatul lor de masurat aldura si zic ca transmite foarte bine, au mai comparat ei cu altele care le mai montasera. Foarte multuimit

Nota 
Echipa Traget 2021-07-11

Raspuns Traget pentru Roxi

Folia Multiprotec 1000 se poate folosi si in cazul aplicarii mochetei.
Trebuie doar sa va asigurati ca mocheta respectiva este compatibila cu incalzirea in pardoseala si ca are rezistenta termica suficient de redusa (ansamblul compus din folia Multiprotec 1000 si mocheta sa aiba impreuna o rezistenta termica totala mai mica de 0.15 [m2 * K/ W]).

Nota 
Roxi 2021-07-11

Folie mocheta

Bună ziua
Se poate folosi folia și în cazul în care peste încălzirea în pardoseală se aplica mocheta?

Nota 
Echipa Traget 2021-06-10

Raspuns Traget pentru Aurel

In primul rand, folia Multiprotec Absolute doar pare mai ieftina: e adevarat ca are pretul unitar mai mic decat folia Multiprotec 1000, dar are si suprafata mai mica (doar 5 mp, spre deosebire de Multiprotec 1000 care are 8 mp), deci pretul pe metru patrat de folie Multiprotec Absolute este de fapt cam cu 50% mai mare decat al foliei Multiprotec 1000. Altfel spus, la aceeasi suprafata de parchet, costul total al foliei va fi cu aproximativ 50% mai mare.

Folia Multiprotec Absolute are rezistenta termica de 0.01 [m²K/W], deci cu 66% mai mare decat cea a foliei Multiprotec 1000, respectiv 0.006 [m²K/W]. Deci din punct de vedere al costurilor si al eficientei sistemului de incalzire in pardoseala, folia Multiprotec 1000 reprezinta alegerea mai avantajoasa.

Nota 
Aurel 2021-06-09

Comparatie

Trebuie sa montez 80 metri patrati de parchet de 8 mm grosime peste incalzire in pardoseala. Pot folosi folia Multiprotect Absolute 3in1 deoarece este mai ieftina sau sa folosesc Arbitron Multiprotect 1000? Merita diferenta de pret in plus?

Nota 
Echipa Traget 2021-06-08

Raspuns Traget pentru Pop

Pentru suprafata de 120 mp sunt necesare 15 role de folie Multiprotec 1000 si 6 sau 7 role de banda adeziva Alu-Tape (pentru a putea oferi un numar exact ne sunt necesare dimensiunile fiecarei camere).

Nota 
Pop 2021-06-07

Necesar

Cam ce cantitate de folie multiprotec 1000 și cata banda este necesară pentru 120 m2?

Nota 
Echipa Traget 2021-05-06

Raspuns Traget pentru Moica Maria

O rola are 8 mp (Lungime 8 m, latime 1 m), deci pentru a acoperi 52 mp veti avea nevoie de 7 role.

Nota 
MOICA MARIA 2021-05-06

Încălzire în pardoseală

Câte role de folie specială Multiprotect 1000 îmi trebuie pentru 52 M2 de parchet?
Mulțumesc

Nota 
Pavel 2021-04-15

Livrare rapida

Produsele au ajuns a doua zi, totul a fost OK.
Despre caracteristicile foliei inca nu ma pot pronunta, a fost montata recent.
Oricum, mersterul spunea ca este una dintre cele mai bune solutii pt incalzirea in pardoseala sub parchet.

Nota 
Echipa Traget 2021-04-01

Raspuns Traget pentru Paul Andrei

Pentru suprafata de 90 mp sunt necesare 12 role de folie Multiprotec 1000 si 3 sau 4 role de banda adeziva (pentru o cifra exacta ar trebui sunt necesare dimensiunile fiecarei camere). E adevarat ca folia Multiprotec 1000 are banda adeziva inclusa, dar aceasta este doar pe o parte laterala. Banda adeziva Alu- Tape este necesara pentru imbinarile din capete (pe latura de 1 m) si pentru perimetrul fiecarei camere - pentru a avea o bariera anti-condens continua, este necesar sa lipiti si perimetral, adica sa acoperiti rostul dintre folie si perete (asa cum este indicat in ultima imagine a acestui produs).

Nota 
Paul Andrei 2021-03-31

Arbiton multiprotec 1000

Bună seara. După vizionarea mai multor videoclipuri pe YouTube am observat că folia Arbiton Multiprotec 1000 are la margini o bandă autoadezivă. De ce ar mai fi necesară banda? Mulțumesc

Nota 
Paul Andrei 2021-03-31

Necesar produse

Bună seara. Pentru o suprafață de aproximativ 90 de m2 (4 camere și un hol) de câtă folie multiprotec 1000 și bandă este nevoie? Care este termenul de livrare. Mulțumesc

Nota 
Parajdi Karoly 2021-03-15

Folie parchet Multiprotec 1000

am primit coletul repede si nevatamat,inca nu am ajuns la faza de montare

Nota 
Claudiu S 2021-02-09

Multumit

Merita banii

Nota 
Claudiu B 2021-02-03

Produs/livrare excelent

Totul ok, inclusiv info telefonic la nevoie! Bv

Nota 
Sorin 2021-01-04

Magazin online foarte serios

Recomand. Folia este cea mai buna la ora actuala, cu cel mai bun randament pentru cei care vor sa monteze Laminat peste incalzire in pardoseala.

Magazinul foarte serios. Am comandat online si in 2 zilea aveam coletul la locatie.

Nota 
Ser 2020-12-26

Caliate

Folie de calitate , livrare a doua zi . Multumesc .

Nota 
Echipa Traget 2020-11-26

Raspuns Traget pentru Cosmin

Pentru suprafata mentionata sunt necesare 11 role de folie Multiprotec 1000 si 5-6 role de banda adeziva Alu-Tape (e dificil de estimat cantitatea exacta de banda adeziva daca nu stim numarul de camere si dimensiunile acestora).

Nota 
Cosmin 2020-11-25

Intrebare!

Buna ziua! Pentru 81mp cate role de folie Multiprotec 1000 si banda adeziva Arbiton ar trebui sa iau? Multumesc!

Nota 
Echipa Traget 2020-11-16

Raspuns Traget pentru Nicoleta

Da, puteti aplica folia parchet Multiprotec 1000 cu rezultate foarte bune peste parchetul triplustratificat de 10mm. Folia Multiprotec 1000 are coeficientul de rezistenta termica R de 0.006 m2 * K/ W, iar parchetul de 10 mm estimam ca are in jur de 0.106 - 0.126 m2 * K/ W, deci sistemul (parchet plus folie) va avea in total aproximativ 0.106 - 0.126 m2 * K/ W, ceea ce inseamna ca nu depasiti limita maxima de 0.15 m2 * K/ W.

Nota 
Nicoleta 2020-11-15

Folie Parchet încălzire pardoseala

Buna seara, in situația in care avem încălzire in pardoseala și dorim sa optam pentru parchet triplustratificat de 10, este potrivită aceasta folie?

Nota 
Claudiu Nedelcu 2020-10-30

Multiprotec 1000

Livrare prompta. Cel mai bun pret de pe online.

Nota 
Paul Ochirosi 2020-10-14

Folie pentru incalzirea in pardoseala

Multumit, o folie foarte buna

Nota 
Paula V 2020-10-13

Promptitudine

Apreciez seriozitatea angajatilor, atat in privinta emiterii documentelor necesare achizitiei si platii ( eu am avut nevoie de op) dar si in expedierea coletelor . Despre calitatea produsului, va pot spune dupa ce vom testa o perioada incalzirea ,la iarna.

Nota 
Flora 2020-10-13

Folie parchet Multiprotec 1000

Livrare prompta. M-au sunat inainte de livrare pentu confirmare si pentru recomandari. Calitate exceptionala!

Nota 
Echipa Traget 2020-10-06

Raspuns Traget pentru Andrei Mihai

Pentru suprafata de 95 mp sunt necesare 12 role de folie Multiprotec 1000 si 7 benzi adezive Alu-Tape.

Nota 
andrei mihai 2020-10-06

Buna ziua

As dori sa stiu pentru o suprafata de aprox 95mp cate role de multiprotect 1000 si cate de banda am nevoie. multumesc

Nota 
Echipa Traget 2020-09-18

Raspuns Traget pentru Brazdaru Valentin

Da, puteti aplica folia parchet Multiprotec 1000, deoarece are coeficientul de rezistenta termica de 0.006 m2 * K/ W, deci sistemul (parchet plus folie) va avea in total 0.146 m2 * K/ W, cee ace inseamna ca nu depasiti limita maxima de 0.15 m2 * K/ W.

Nota 
brazdaru valentin 2020-09-17

coificientul de caldura pentru parchet triplu statificat 14 mm

folia multiprotec 1000 pot sa put




am un parchet de 14 mm coificientul de caldura este de o,14W/m*K vreau un sfat multumesc frumos

Nota 
Echipa Traget 2020-07-29

Raspuns Traget pentru Alex Grigo

Pentru suprafata mentionata sunt necesare 6 role de Folie Multiprotec 1000 si 3 role de banda adeziva aluminizata Alu-Tape.

Nota 
Alex grigo 2020-07-29

Suprafata

Buna ziua, pt 3 camere fiecare cu suprafata de 14mp cati mp patrati de folie Multiprotect1000 sunt necesari si cate role aluband. Multumesc

Nota 
Echipa Traget 2020-07-27

Raspuns Traget pentru Stan Radu Vasile

Pentru a asigura continuitatea barierei anti-condens, producatorul recomanda aplicarea benzii Alu-Tape pe perimetru, respectiv pe peretii laterali.

Nota 
STAN RADU VASILE 2020-07-27

montare folie

Va rog sa imi spuneti daca este necesara lipirea foliei pe peretii laterali cu banda alu tape sau nu neaparat
Multumesc frumos!

Nota 
Echipa Traget 2020-07-23

Raspuns Traget pentru Ionut

Da, in acest caz puteti aplica cu succes folia Multiprotec 1000.

Nota 
ionut 2020-07-22

Folie multiprotect 1000

Am cumparat parchet melaminat de 12 mm pe care vreau sa-l pun peste incalzirea in pardoseala cu apa. Pot folosi aceasta folie? Precizez ca pe cutia parchetului este precizat semnul incalzire in pardoseala.

Nota 
Echipa Traget 2020-06-30

Raspuns Traget pentru Stan Radu Vasile

Pentru montarea pe suprafata de 92 mp veti avea nevoie de 12 role Folie Multiprotec 1000 si Banda Alu-Tape - 4 bucati.

Nota 
STAN RADU VASILE 2020-06-29

SULURI NECESARE

Va rog sa imi zici cate suluri as avea nevoie pt o suprafata de 92 m patrati si de cate suluri de banda arbiton alu tape as avea nevoie?

Nota 
Petre 2020-06-26

Folie speciala

Cea mai buna folie pentru sistemul de incalzire prin pardoseala.

Nota 
Echipa Traget 2020-06-10

Raspuns Traget pentru Florin

Solutia corecta este sa aplicati sapa autonivelanta peste placa de beton, apoi sa montati folia Multiprotec 1000 si parchetul. Va recomandam sa procedati exact in acest mod, deoarece alte improvizatii pot avea diverse efecte negative.
E adevarat ca rezistenta termica a celor doua folii va fi in total 2 x 0.006 [m2*K/W], asa cum ati scris, dar trebuie sa tineti cont si de alte caracteristici tehnice ale produsului.
Folia Multiprotec 1000 trebuie sa fie montata pe sapa autonivelanta deoarece poate prelua asperitati de pana la 0.65 mm. Chiar daca presupunem ca aplicarea celor doua folii ar prelua asperitati de pana la 1.3 mm, oricum valoarea este destul de mica, probabil insuficienta daca lipsa planeitatii sapei respective este vizibila cu ochiul liber.
Iar un alt aspect foarte important este rezistenta foliei la comprimare. Chiar daca deformarea este foarte mica, fiind necesara o forta de 280 KPa pentru a produce o deformare de 0.5 mm, prin dublarea foliei riscati sa aveti portiuni (piciorul patului sau canapelui, un dulap sau o biblioteca, etc) in care se produce o comprimare de pana la 1mm. Aceasta va fi practic o deformare a parchetului, care va cauza inclusiv o fortare imbinarilor, respectiv a sistemului click de prindere. Iar urmarile vor fi exact cele care se doresc a fi evitate prin utilizarea foliei parchet: scaderea duratei de viata a parchetului, aparitia rosturilor intre placile de parchet , parchetul va produce zgomote neplacute la trafic (scartait), etc.

Nota 
Florin 2020-06-10

Folie dubla

Buna ziua!
Am incalzire in pardoseala, vreau sa montez parchet triplustratificat de 10 mm, dar sapa nu este foarte dreapta. Ca solutie m-am gandit sa pun doua folii Multiprotec 1000, dar nu stiu daca procedez bine. In acest caz rezistenta termica a foliilor ar fi 2 x 0,006?
Multumesc!

Nota 
Echipa Traget 2020-06-08

Raspuns Traget pentru Ardelean Constantin

Pentru parchetul montat peste sistem de incalzire in pardoseala va recomandam folia parchet Multiprotec 1000, care are un coeficient de rezistenta termica foarte scazut si bariera anti-condens inclusa (folia de aluminiu).
Totusi, va rugam sa verificati in fisa tehnica a parchetului din pluta de 10 mm si cu rezistenta termica 0.15 [m2 * K/ W] daca acesta este destinat montarii peste sisteme de incalzire in pardoseala. Avem dubii, deoarece aceasta valoare a rezistentei termice este deja la limita maxima, iar urmarea va fi ca veti avea consum de energie termica, dar in casa nu va fi cald, parchetul functionand de fapt ca un izolator care va retine caldura.
In cazul incalzirii prin pardoseala, coeficientul de rezistenta termic al intregului sistem de pardoseala trebuie sa nu depaseasca valoarea de 0.15 [m2 * K/ W]. Aceasta valoare limita a fost stabilita de EPLF (Asociatia Producatorilor Europeni de Pardoseli Laminate) in urma a numeroase teste standardizate. Detalii despre coeficientul de rezistenta termica R puteti regasi in ultima editie a Buletinului Tehnic emis de EPLF, care poate fi descarcat accesand link-ul urmator:

http://traget.ro/img/cms/formulare/EPLF-Buletin%20tehnic-Indicatori%20de%20performanta-02-2019.pdf

Nota 
Ardelean Constantin 2020-06-08

Parchet din pluta 10mm rezistenta termica 0.15

La o casa cu încălzire în pardoseală pe apa doresc sa pun cat mai multa pluta...pt că acest material este cald tot timpul...pe când laminatul lemnul sau gresia sunt reci și când ai oprit căldura treci la papuci...acum in condițiile in care sunt puțini importatori de pluta și vând pe lângă o folie de 2lei rezistenta termica creste.....doresc sa aflu ce folie recomandați dvs pt a avea o rezistenta termica redusa dar și rol de bariera de vapori

Nota 
Echipa Traget 2020-06-02

Raspuns Traget pentru Lucian

Ideal ar fi sa obtineti un randament cat mai bun al sistemului de incalzire in pardoseala, iar pentru aceasta aveti nevoie de o folie cu un coeficient de rezistenta termica cat mai mic. Din acest motiv va recomandam produsul deja consacrat pe piata de profil, folia Multiprotec 1000, care are un coeficient de transfer termic de doar 0.006 [m2 * K/ W]. La acest coeficent s-ar adauga cel al parchetului, care in cazul celor de 8 mm se situeaza la aproximativ 0.06 - 0.08 [m2 * K/ W] la majoritatea producatorilor de parchet.

Nota 
Echipa Traget 2020-06-02

Raspuns Traget pentru Daniela

Daca veti aplica folie Secura Thermo (care are rezistenta termica 0.05 [m2 * K/ W]), veti obtine o rezistenta termica totala a ansamblului parchet+folie de 0.11 [m2 * K/ W], deci ramaneti sub limita de 0.15. La valoarea de 0.11 va trebui sa adaugati si rezistenta termica a foliei anticondens. Totusi va rugam sa luati in calcul faptul ca in cazul utilizarii foliei Multiprotec 1000 (care are si bariera anticondens inclusa), rezistenta totala a ansamblului parchet va fi de doar 0.066 [m2 * K/ W], adica aproape 50% din valoarea pe care o veti obtine cu folia Secura Thermo, deci cu folia Multiprotec 1000 veti obtine un randament mult mai bun al instalatiei de incalzire in pardoseala.

  • 1 din 1 persoane au considerat această recenzie utilă.
Nota 
Lucian 2020-06-02

Ideal pt Podele laminate 8mm

Buna, as dori sa comand folia ideala pentru parchet laminat de 8 mm si incalzire in pardoseala . Va multumesc

Nota 
Daniela 2020-05-31

incalzire pardoseala

Buna ziua la un laminat de 8 cu conductivitate0,6 ..daca adaug folia secura thermo este in regula?stiu ca trebuie si o bariera de vapori ...acea bariera de vapori mai are si ea un coeficient de adaugat la calcul?

Nota 
Echipa Traget 2020-04-08

Raspuns Traget pentru Nunu

Da, folia Multiprotec 1000 se poate folosi inclusiv in cazul parchetului dublustratificat montat peste sistem de incalzire in pardoseala.

Nota 
Nunu 2020-04-08

Parchet

Este indicat sa folosesc aceasta folie sub un parchet dublustratificat?
Parchetul o sa fie montat peste un sistem de incalzire in pardoseala (apa). Multumesc

Nota 
Gorie Fanel 2020-03-10

CALITATE PREMIUM.

Dupa multe documentari, am achizitionat aceasta folie pentru montaj parchet pe un suport cu incalzire in pardoseala si nu regret. In timpul montajului, avand caldura pornita, folia transmitea caldura impecabil.Recomand aceasta folie 100%.

Nota 
Gabriel 2020-02-21

Folie parchet Multiprotec 1000 pentru incalzire in pardoseala

Produsul a sosit foarte repede și este de calitate foarte bună.

Nota 
Echipa Traget 2020-02-17

Raspuns Traget pentru Cristian

Pentru parchetul din vinil de 4mm pe care intentionati sa-l montati, puteti sa folositi cu bune rezultate oricare dintre cele doua folii Multiprotec pe care le comercializam, respectiv Multiprotec 1000 si Multiprotec Eco:

https://traget.ro/ro/izolatii-pentru-parchet/1907-folie-parchet-multiprotec-1000-pentru-incalzire-in-pardoseala.html

https://traget.ro/ro/izolatii-pentru-parchet/3282-folie-parchet-multiprotec-eco-pentru-incalzire-in-pardoseala.html

Nota 
Cristian 2020-02-15

Produsul potrivit

Care este folia potrivita pentru incalzire in pardoseala si montarea unui “parchet” SPC placi conglomerat de vinil de 4 mm?

Nota 
Horia 2020-02-14

Buns ziua!

Livrare rapida. Astept sa o testez la toamna.....

Nota 
ionut 2019-10-09

ok

ok

Nota 
Ștefan N 2019-09-16

Foarte bine!

Calitate excelentă, preț, livrare rapidă!

Nota 
Echipa Traget 2019-08-02

Raspuns Traget pentru Verghes Adrian

Folia montata sub parchet are un dublu rol de protectie: atat a sapei, cat si a parchetului. Din cauza dilatarilor si contractiilor parchetului care apar in urma variatiilor temperaturii (variatii cu atat mai mari in cazul parchetului montat peste sisteme de incalzire in pardoseala), sapa se va macina in timp, iar o parte din praful rezultat va ajunge in aerul pe care-l respirati.
In privinta protectiei parchetului: cu exceptia cazului ca ar fi montat peste o suprafata plana si neteda ca oglinda, parchetul va fi asezat pe o suprafata care va prezenta mici denivelari sau asperitati (chiar in cazul pardoselilor finisate prin elicopterizare sau cu sapa autonivelanta). Folia are rolul de a atenua aceste neregularitati. In lipsa foliei, la fiecare pas forta va actiona practic direct asupra sistemului click de imbinare a parchetului, care va scrasni/scartai deranjant, iar in timp se va deteriora, vor apare rosturi intre placile de parchet, etc.
Deci raspunsul este: DA, este nevoie sa montati o folie intre parchet si sapa.
In cazul parchetului laminat de 10mm, puteti alege fara probleme oricare dintre cele doua variante de folie cu cele mai scazute coeficiente de rezistenta termica (0.006, respectiv 0.005 m2*K/W): Multiprotec 1000 sau Multiprotec Eco.

Nota 
Veghes Adrian 2019-07-31

Ce folie sa folosesc la montare parcet laminat de 1cm

Am facut o IEP (incalzire electrica in sapa )si as vrea o parere clara precisa sa folosesc folie intre sapa si parchet sau nu?Daca da ce folie ar fi cea mai buna ma intereseaza sa nu blocheze caldura!!

Nota 
Ionut Cumpata 2019-06-13

Multiprotec 1000

Foarte prompta livrarea! Am făcut comanda luni iar marți la pranz am primit produsul comandat. Per total servicii de 5 stele!

Nota 
Gavriliu Alexandru 2019-06-04

Folie parchet

Exceptional !!! Nota 10+ comanda livrata foarte repede

Nota 
Echipa Traget 2019-06-03

Raspuns Traget pentru George Aron

Diferenta principala intre cele 2 produse este data de compozitia lor, respectiv Multiprotec Eco este confectionat in principal din materiale ecologice (93%), este reciclabil si nu contine componente toxice. Ambele variante de Multiprotec au bariera anticondens integrata, dar difera materialele acestora: folie de aluminiu la Multiprotec 1000, respectiv folie PEE in cazul Multiprotec Eco.
E adevarat ca folia Multiprotec Eco are un coeficent de rezistenta termica mai scazut decat Multiprotec 1000, dar dupa cum ati observat diferenta este foarte redusa, de doar 0.001 m2*K/W.
Diferenta de pret intre cele doua produse vine din faptul ca pentru folia Multiprotec Eco producatorul a ofera un pret promotional in aceasta perioada.

Nota 
George aron 2019-06-01

Comparatie

Va rog o comparatie intre folia Multiprotec 1000 si cea Multiprotec Eco. Vad ca cea 1000 e mai scumpa decat cea Eco. Mai vad ca acel coeficient de rezistenta termica la 1000 este de 0.006 [m2 * K/ W] iar la Eco este de 0.005 [m2 * K/ W] adica teoretic mai buna. Care dintre cele doua folii este mai buna ?!

Nota 
Echipa Traget 2019-03-20

Raspuns Traget pentru Iulian

Folia Multiprotec 1000 se poate utiliza inclusiv pentru incalzirea in pardoseala in sistem uscat.

Nota 
Iulian 2019-03-16

Alternativa

Aceasta folie se poate folosi si pentru incalzire prin pardoseala sistem uscat?, adica fara sapa.

Nota 
Echipa Traget 2018-11-09

Raspuns Traget pentru Laurentiu

Puteti folosi cu succes ambele variante, veti obtine rezultate similare.

Nota 
Laurentiu 2018-11-09

Recomandare

Multiprotec eco sau Multiprotec 100 sub parchet 8mm ?

Nota 
Echipa Traget 2018-09-25

Raspuns Traget pentru Laurentiu Ch

Aveti folie izolatoare sub tevile de incalzire, dar pentru a fi sigur ca eventuala umiditate din sapa nu va forma condens sub parchet, ar trebui totusi sa utilizati o folie de parchet cu bariera anti-vapori inclusa (Multiprotec 1000 sau Multiprotec Eco) pentru a proteja parchetul si a-i asigura o durata de viata cat mai indelungata.

Nota 
Laurentiu Ch 2018-09-24

Curiozitate

Sub țevile de încălzire, am o izolație de 3 cm + ceva folie de aluminiu.
Peste țevile de încălzire este șapa.
Întrebare:
Mai este nevoie de folie parchet care să aibă și ea inclusa barieră de condens, cum este versiunea 1000, sau e suficientă folia normală?
Este o casă, vorbim de parter, nu este beci sub.
Va fi parchet egger de 8 cm, deci coeficient termic la parchet de 0,07.
IZOLATIE INCALZIRE IN
PARDOSEALA QTEQ
EPS100/30MM CU FOLIE
ALUMINIZATA

Nota 
Echipa Traget 2018-09-14

Raspuns Traget pentru Kovacs Attila

Da, folia Multiprotec 1000 se poate folosi si pentru parchet care nu este aplicat peste sisteme de incalzire in pardoseala.

  • 1 din 1 persoane au considerat această recenzie utilă.
Nota 
Echipa Traget 2018-09-14

Raspuns Traget pentru Kovacs Attila

Da, folia Multiprotec 1000 se poate folosi si pentru parchet care nu este aplicat peste sisteme de incalzire in pardoseala.

  • 1 din 1 persoane au considerat această recenzie utilă.
Nota 
Kovacs Attila 2018-09-12

Folie multiprotect 1000

Buna ziua
Vreau sa cumpar aceasta folie la o cabana de munte unde vteau sa montez pardoseala de pvc dar nu avem incazire de pardoseala.
Imi place ca este foarte rezistent fata de cele clasice.
Intrebarea este daca o pot folosi fara sa am incalzite in pardoseala ?
Va multumesc !

Nota 
Echipa Traget 2018-07-14

Raspuns Traget pentru Cristina

Pentru un parchet cu grosimea de 14 mm este recomandata utilizarea foliei Multiprotec, atat pentru a proteja sapa si parchetul, cat si pentru a permite un transfer termic adecvat. Montarea prin lipire nu este recomandata la parchetul aplicat peste sisteme de incalzire in pardoseala, deoarece acesta va suferi dilatari si comprimari ca urmare a incalzirii la care este supus.
Pentru fixare foliilor Multiprotec va recomandam sa utilizati banda adeziva Arbiton Alu-Tape, care permite transferul termic. Produsul poate fi comandat accesand link-ul urmator:

https://traget.ro/ro/izolatii-pentru-parchet/3174-banda-adeziva-arbiton-alu-tape.html

Totusi, in primul rand ar trebui sa va asigurati ca parchetul pe care l-ati achizitionat este destinat incaperilor cu incalzire in pardoseala.

Nota 
Cristina 2018-07-13

Parchet triplustratificat

Buna ziua,

Am achizitionat un parchet triplustratificat de 14mm si as dori sa il montez pe folie(am incalzire in pardoseala), va rog sa imi spuneti daca se recomanda folia Multiprotect 1000 in acest caz sau este recomandata montarea acestui tip de parchet prin lipire!? Pentru acest tip
De folie este nevoie si de banda de lipire!?

Multumesc

Nota 
Echipa Traget 2018-05-22

Raspuns Traget pentru Adina Stanciu

Folia Multiprotec 1000 trebuie sa fie montata intr-un singur strat (dealtfel recomandarea este valabila pentru orice folie parchet) si este compatibila cu parchetul laminat de 10 mm.
Teoretic, daca folia parchet va fi fixata pe timpul montajului, atunci nu sunt motive sa se miste nici ulterior deoarece parchetul nu va permite deplasarea foliei. Pentru fixare va recomandam un produs care permite transferul termic, respectiv Banda adeziva Arbiton Alu-Tape, care poate fi comandata accesand link-ul urmator:

https://traget.ro/ro/izolatii-pentru-parchet/3174-banda-adeziva-arbiton-alu-tape.html

Nota 
adina stanciu 2018-05-22

multiprotec 1000

se poate sa montez intr-un singur strat folia multiprotec 1000 sub un parchet laminat de 10mm? inteleg ca trebuie sa nu se miste doar, deci lipita cu banda este ok? ea trebuie sa stea fixa doar pana se monteaza parchetul ? dupa montaj ea se mai poate misca?

Nota 
Echipa Traget 2018-02-16

Raspuns Traget pentru Paul R.

Buna ziua,
Multiprotec 1000 este iar in stoc, pot fi lansate comenzi pentru acest produs.

Nota 
Paul R. 2018-02-14

Info!

Buna ziua, Cand o sa mai aveti pe stoc multiprotec 1000 ??

Nota 
Echipa Traget 2017-07-10

Raspuns Traget pentru Alexandru Dumitru

In general se practica lipirea a 2 randuri de folie pentru ca acestea sa nu se miste in timpul montarii parchetului.
In cazul Multiprotec 1000 este putin probabil ca acestea sa se mai miste dupa ce este asezata peste sapa, deoarece folia este foarte grea, avand densitatea de 1000 kg/mc (o rola cantareste 12 kg).
Din acest motiv este usor sa aplicati folia Multiprotec 1000 fara alte adaosuri suplimentare, pentru a obtine o eficienta maxima a sistemului de incalzire in pardoseala. Totusi, daca veti constata ca in camera respectiva veti avea un trafic suplimentar in timpul montarii parchetului (nerecomandabil mai ales prin prisma diverselor impuritati si pietricele desprinse din talpile incaltarilor celorlalti lucratori), puteti utiliza orice banda adeziva pentru lipirea temporara a randurilor de folie Multiprotec 1000.

Nota 
Alexandru Dumitru 2017-07-09

Banda lipire

Trebuie folosita banda Alu Arbitru pentru lipirea a 2 rânduri de folie?
Aveti aceasta banda? Cat costa aceasta ?

Nota 
Echipa Traget 2017-02-08

Raspuns Traget pentru Tavi

Folia Multiprotec 1000 poate fi utilizata pentru orice tip de sisteme de incalzire prin pardoseala, deci inclusiv electrice sau cu agent termic.

Nota 
tavi 2017-02-07

folie multiprotec 1000

folia e pentru incalzire in pardoseala cu apa sau curent?

Nota 
Echipa Traget 2017-01-26

Raspuns Traget pentru Ady

Am gasit date suplimentare despre acest parchet pe site-ul oficial quick-step, tot aici am gasit fisa tehnica.

Din penultimul rand al Fisei tehnice (Thermal conductivity [W/mK]), inteleg ca parchetul de 9.5 mm pe care l-ati achizitionat are o rezistenta termica de 0.061 (m2K/W).
Asta inseamna ca puteti sa-l folositi impreuna cu Folia parchet Secura Thermo, sistemul parchet + folie va avea o rezistenta termica de 0.111 m2K/W, adica sub limita de 0.15 m2K/W:

https://traget.ro/ro/izolatii-pentru-parchet/607-folie-parchet-pentru-incalzire-prin-pardoseala-16-mm.html

Daca doriti totusi se obtineti un randament si mai mare al sistemului de incalzire in pardoseala, atunci va recomandam sa utilizati Folie parchet Multiprotec 1000.

Speram ca v-am fost de ajutor cu aceste informatii.

Nota 
Ady 2017-01-26

Coeficient termic

Buna. Am achiziționat parchet laminat de la firma quickstep de 9,5 m, gama PARCHET DE STEJAR DE PODGORIE LĂCUIT ÎNCHIS LAMINAT PERSPECTIVE UF1001. Nu stiu care este coeficientul de rezistența termică al acestuia. Daca ați reuși sa ma lămuriti astfel încât sa stiu ce tip de izolator sa aleg, v-as rămâne profund îndatorat. Va mulțumesc. Adresa mea de e-mail e ady_tt@yahoo.com

Nota 
Echipa Traget 2016-11-15

Raspuns Traget pentru Marius Odaiasu

Nu ne-ati precizat ce folie ati achizitionat, dar foliile Arbiton care se monteaza peste sistemele de incalzire in pardoseala au rezistenta termica R cuprinsa intre 0.006 si 0.05 mpK/W, deci este posibil ca produsul cumparat sa nu fie pentru incalzirea in pardoseala, mai ales ca are un coeficient (0.08 !?) mai mare decat al unui parchet de 7 mm. Va rugam sa ne comunicati numele foliei Arbiton achizitionate pentru a verifica si a reveni cu un raspuns referitor la proprietatile acesteia.

Nota 
Echipa Traget 2016-11-15

Raspuns Traget

E adevarat, folia Multiprotec are coeficientul de rezistenta termica R cel mai scazut de pe piata, de doar 0.006 mpK/W, adica de 10-12 ori mai mic decat al altor produse similare, tocmai din acest motiv am decis sa-l importam. Multiprotec are inclusa o folie de aluminiu (deci nu plastic aluminizat), care are rolul de bariera de vapori, iar acest material a fost utilizat tocmai datorita faptului ca este un bun conducator termic. Pe scurt, este exclus ca folia de aluminiu cu o grosime de ordinul micronilor sa opreasca transferul de caldura. Parerea noastra referitoare la proprietatile aluminiului pare sa nu coincida cu opinia celor care v-au instalat sistemul de incalzire in pardoseala, de aceea va recomandam sa verificati informatia si din alte surse impartiale, spre exemplu Wikipedia care este recunoscuta pentru obiectivitate si corectitudinea informatiilor furnizate:

https://ro.wikipedia.org/wiki/Aluminiu

Recomandarea generala este ca sistemul Parchet+Izolator sa aiba o rezistenta termica R de cel mult 0.15 mpK/W, deci ca sa puteti folosi folia pe care ati achizitionat-o ar trebui ca parchetul sa aiba o rezistenta termica mai mica de 0.07 mpK/W. Ramane sa verificati dumneavoastra acest coeficient al parchetului (pe ambalaj sau la producator), dar daca valoarea este mai mare de 0.07 mpK/W, va recomandam sa nu folositi folia cumparata deoarece riscati ca eficacitatea sistemului de incalzire termica sa fie foarte redusa, daca nu chiar nula. Ceea ce ar implica lipsa caldurii, dar cresterea costurilor cu energia.

Nota 
Odaiasu Marius 2016-11-15

incalzire in pardoseala

Am luat folia de la Arbitron dar are 2.2 mm si un coeficient de rezistenta termica de 0,08 mult mai mare decat cea pe care o aveti aici de 0.006...Adica de 12 ori mai mare! Si acea folie are comfort acoustic si folie de aluminiu deasupra impotriva umiditatii...Dar executantul incalzirii in pardoseala nu mi-a recomandat sub nicio forma cu folie de aluminiu care ar opri caldura in pardoseala. Astept o parere si din partea dvs. Multumesc

Scrieți-vă părerea !

Scrieţi o recenzie

Folie parchet Multiprotec 1000 pentru incalzire in pardoseala

Folie parchet Multiprotec 1000 pentru incalzire in pardoseala

•   Folie parchet speciala de izolare Multiprotec 1000 cu rezistenta termica foarte scazuta, care confera cea mai ridicata eficienta a sistemului de incalzire prin pardoseala.
•   Disponibila sub forma de rola cu grosimea de 1.5 mm, latimea de 1 m si lungimea de 8 m.

Scrieţi o recenzie

Descarcari

FT MULTIPROTEC 1000

Caracteristici tehnice folie pentru sisteme de incalzire prin pardoseala MULTIPROTEC 1000 1.5mm - EN

Descarcari (207.47k)

Montaj Multiprotec

Instructiuni montaj folie Multiprotec

Descarcari (77.38k)